صندلی

مطالب مربوط به صندلی

صندلی

مطالب مربوط به صندلی

صندلی خراب خود را به یک صندلی نو تبدیل کنید

صندلی خراب خود را به یک صندلی نو تبدیل کنید

رپورتاژ

صندلی یکی از ابزارهای است که برخی از افراد بیشتر از آنکه بخوابند، روی صندلی می نشینند. پس تنها همین نکته کافی است که اهمیت صندلی را بیشتر از قبل در نظر داشته باشیم.

در صورتی که صندلی شما خراب است یا کیفیت خود را از دست داده، می توانید با کمترین هزینه یک صندلی جدید با کیفیت بالا داشته باشید. در نظر بگیرید که جک صندلی یا مکانیزم صندلی شما خراب شده است و یا روکش صندلی یا ابر صندلی شما پاره شده است. به جای آنکه سریع به دنبال خرید صندلی جدید باشیم و یا با اون صندلی خراب مدارا کنیم، میتوانیم با تعمیر صندلی اداری خود از طریق یک تعمیر کار حرفه ای یک صندلی نو داشته باشیم.

برای تعمیر صندلی اداری خود به این چند نکته طلایی دقت داشته باشید

برای اینکه بتوانیم یک تعمیر کار صندلی خوب را تشخیص دهیم به این چند نکته باید توجه داشته باشیم.

۱- قبل از هر چیزی از تعمیر کار خود عکس نمونه صندلی هایی که تعمیر کرده است را دریافت کنید.

۲- از تعمیر کار خود درخواست کنید که نام برند و نوع گارانتی قطعاتی که می‌خواهد روی صندلی شما استفاده کند را به شما اعلام کند.

۳- تضمین کیفیت قطعات استفاده شده در صندلی اداری را از تعمیرکار خود درخواست کنید و یا در فاکتور به شما بدهد.

هر نوع صندلی را تعمیر نکتید

قبل از تعمیر صندلی اداری خود از تعمیر کار خود درخواست کنید که قیمت تمام شده تعمیر صندلی را به شما اعلام کند. برخی از صندلی ها مثل برند صندلی نیلپر هزینه بسیار زیاد برای تعمیر صندلی دارند. در برخی مواقع خرید صندلی مقرون به صرفه تر (البته خیلی کم این اتفاق می افتد) از تعمیر صندلی است.

از صندلی خود به درستی استفاده کنید

۱- روی صندلی جک دار خود نپرید. این کار باعث می شود که گاز جک خالی شود و دیگر جک صندلی بالا و پایین نمی شود.

۲- نشستن روی نوک صندلی باعث می شود که کفی صندلی (سه لایی صندلی) شکسته و یا فرم خود را از دست بدهد.

۳- وزن زیاد انداختن روی دسته صندلی باعث می شود که کفی صندلی بشکند و یا فرم خود را از دست بدهد.

۴- در زمان استفاده از صندلی چرخ دار روی فرش، چرخ صندلی پرز زیادی می گیرد و باعث می شود که حرکت صندلی اداری به کندی صورت گیرد.

۳ نکته طلایی برای خرید صندلی اداری

در هر صورتی که تمایل به خرید صندلی اداری دارید، به نکات زیر توجه کنید

  • به هیچ عنوان صندلی ارزان خرید نکنید.
  • صندلی خریداری کنید که از فوم سرد برای نشیمنگاه و پشتی صندلی استفاده شده باشد.
  • مکانیزم صندلی یکی از مهمترین قطعات صندلی است که برای حالت های مختلف صندلی به شما کمک می کند. به این قطعه توجه زیادی داشته باشید.

http://www.1pezeshk.com/archives/2018/07/repair-office-chair.html

استارتاپ های بدون پول و نیاز به دکوراسیون داخلی جذاب

یکی از مهمترین عوامل تاثیر در کارایی همکاران یا کارکنان در استارتاپ ها، دکوراسیون اداری مناسب است.

سه مواردی که در دکوراسیون اداری محل کار یا استارتاپ شما تاثیر دارند و می توانند در کارایی شما تاثیر مثبت یا منفی بگذارند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • درب های محل کار
  • صندلی و یا مبل هایی که همکاران یا کارکنان استفاده می کنند

خب اگر پول کافی از فرشته مبارک (سرمایه گذار) برای استارتاپ بدست اوردیم خب نیازی به این کارا نیست(دیگه وقتتون برای خوندن این مقاله هدر ندین). ولی اگر میخواهیم در بهتر کردن دکوراسیون اداری صرفه جویی کنیم و یا پول کافی نداریم در ادامه با چند راهکار ساده آشنا خواهیم شد

نیازی به خرید درب جدید نیست، روکش آن را تعویض کنید


درب یکی از تاثیر گذارترین عوامل در دکوراسیون داخلی محل کار یا استارتاپ شماست. معمولا تمامی شرکت ها از درب های چوبی استفاده می کنند که می توانید آن را به یک درب چرمی خیلی شیک و کم هزینه تبدیل کنید.

چه جوری؟

هزینه درب چرمی ی چیزی حدود 500،000 تا 1،500،000 تومان هست. فقط کافیه یک تعمیرکار ویا یک شرکت اینکاره پیدا کنید.

صندلی چه کار باید بکنیم؟

به نظر من صندلی یکی از مهمترین عواملی هست که می تونه هم به زیبایی دکوراسیون اداری ما کمک بکنه هم به کمتر یا بیشتر کردن راندمان کاری در محل کارمون یا استارتاپی که راه اندازی کردیم.

خرید صندلی جدید هزینه بسیار زیادی برای ما داره ولی دو راهکار ساده برای صرفه جویی در این باره است.

یک اینکه می تونیم صندلی دست دوم بخریم و بعد اون صندلی تعمیر کنیم.

دو اینکه صندلی قدیم خودمون تعمیر کنیم.

تعمیر کردن صندلی شاید به نظر چیپ برسه و یا اینکه فکر کنیم مثل یک صندلی نو نمیشه. درسته تعمیر صندلی نمیتونه ما رو روی یک صندلی خارجی با هزینه چند میلیونی برسونه ولی می تونه مارو روی یک صندلی شیک، نو و با کیفیت داخلی بشونه.

هزینه تعمیرات صندلی اداری حدود 200،000 تا 2،000،000 تومان هست. که البته خیلی به نوع و خرابی صندلی شما داره.

شما می تونید با تعویض روکش صندلی خودتون با رنگ های خیلی شاد، دکوراسیون اداری خودتون خیلی شیک و مجلل کنید.

منبع: linkedin

چند راهکار ساده برای بازکردن لوله فاضلاب در منزل!

حتما شما هم با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب حمام، دستشویی و یا آشپرخانه خود مواجه شده اید. در واقع زمانی که مقدار زیادی چربی، و مواد چسبناک و موهای اضافه وارد لوله فاضلاب می شوند سبب گرفتگی راه آب فاضلاب می گردند و از پایین رفتن آب جلو گیری می کنند که منجر به تولید بوی نامطبوع و آزار دهنده می گردد. اما برای رفع سریع و آسان این مشکل و نیز جلوگیری از هزینه های زیاد لوله بازکنی و تخلیه چاه، در ادامه راه کارهای آزمایش شده ای را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

8 راه حل ساده و سریع برای باز کردن لوله فاضلاب

راه حل های پیشنهادی زیر، راه کارهای آزمایش شده ای می باشند که در صورت رعایت ایمنی می توانید به راحتی از شر گرفتگی لوله فاضلاب حمام، دستشویی و یا سینک ظرفشویی خود خلاص شوید!

  1. استفاده از آب جوش: یکی از آسان ترین راه هایی که می توانید به وسیله آن ضایعات موجود در لوله فاضلاب را از بین ببرید استفاده از آب جوشیده می باشد. شما می توانید آب جوشیده را در سه مرحله 10 ثانیه ای وارد راه آب کنید تا لوله فاضلاب باز گردد.
  2. استفاده از محلول نمک و سرکه: یکی دیگر از راه کارها برای بازکردن لوله فاضلاب استفاده از محلول نمک و سرکه می باشد. این محلول هنگام ترکیب شدن گازی را از خود آزاد می کند که سبب می شود مواد مود در لوله حرکت کنند و راه آب فاضلاب باز گردد. شما می توانید ابتدا نمک را درون راه اب بریزید سپس سرکه را اضافه کنید.
  3. استفاده از ترکیب نمک و جوش شیرین: نصف فنجان جوش شیرین را با نصف فنجان نمک ترکیب کنید و داخل راه آب فاضلاب بریزید پس از گذشت زما 20 دقیقه آب جوش به آن اضافه کنید تا برا اثر تولید ساختار شیمیایی همه چربی ها و مواد زائد موجود در لوله فاضلاب حل شوند.
  4. استفاده از مواد شوینده: مواد شوینده باعث ایجاد روان شدن محتویات موجود در لوله فاضلاب می گردد که شما می توانید حدود 1/4 از مواد شوینده را با آب جوش ترکیب کنید و داخله راه آب مسدود شده بریزید.
  5. استفاده از جوهر نمک با “رعایت کامل ایمنی”: به دلیل ایجاد سوختگی و حساسیتی که هنگام استفاده از جوهر نمک به وجود می آید حتما پیش از شروع به کار از دستکش و محافظ چشم استفاده نمایید. پس از تهیه جوهر نمک از فروشگاه های ابزار آلات، 3 فنجان از آن را داخل 3/4 گالن (هر گالن 3/78 لیتر آب می باشد) آب سرد اضافه کنید و محلول را داخل راه آب مورد نظر اضافه کنید و حدود نیم ساعت به آن زمان بدهید و پس از آن با آب جوش لوله را بشویید.
  6. استفاده از جارو برقی خشک و تر: همانطور که در مقاله مبل شویی و شستشو مبل نیز به آن اشاره شد، استفاده از جارو برقی اب خاک و یا خشک و تر در این امر نیز کاربردی می باشد. شما می توانید با استفاده از مکش پر قدرت این جارو تمامی مواد موجود در لوله فاضلاب که سبب گرفتگی آن شده است را به بالا بکشید و راه آب را باز کنید. فقط احتیاط نمایید که هنگام مکش مواد زائد به اطراف پخش نگردد.
  7. استفاده از سیم خمیده: شما می توانید با استفاده از یک سیم بلند که انتهای آن به صورت خمیده می باشد، آن را به داخل لوله فاضلاب هدایت کنید و تمام موادی که سبب مسدود شدن لوله شده است به سمت بالا بکشید تا راه آب باز گردد. احتیاط کنید که مواد زائد را به سمت پایین هدایت نکنید!
  8. استفاده از محلول جوش شیرین و سرکه: این محلول نیز می تواند سبب ایجاد گازهایی شود که به حل شدن مواد زاید موجود در لوله فاضلاب کمک می کند. شما می توانید این محلول را داخل راه آب بریزید و پس از 50 دقیقه به وسیله یک سطل پر از آب، آب را با فشار وارد لوله کنید تا راه آب باز گردد.

بررسی کیفیت ، گارانتی ، قیمت و خدمات پس از فروش صندلی داتیس


صندلی داتیس

معرفی صندلی داتیس یکی دیگر از برندهای صندلی اداری می باشد که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. با انواع محصولات، گارانتی و خدمات پس از فروش این برند آشنا شویم و همچنین به مقاسه این برند با برند های دیگر بپردازیم.

اصول و سیاست انتخاب شده در شرکت داتیس برای تولید و عرضه محصولات خود به بازار، بنابر گفته خود شرکت ارائه کیفیت در محصولات می باشد. صندلی داتیس از جمله شرکت هایی است که تقریبا بیشتر از 70 درصد از قطعه های مورد نیاز برای ساخت محصولات خود را، تولید می کند که این کار تاثیر به سزایی در افزایش کیفیت، سرعت در تولید و جلوگیری از هزینه های اضافی، برای وارد کردن محصولات و اتکا به تامین کنندگان دارد. شرکت داتیس با توجه به تحقیقات و طراحی های انجام شده و همچنین با دیدگاه تکمیل و افزایش محصولات خود توانسته است تا به امروز، بیشتر از 16 نوع محصول روانه بازار کند و مجموعه ای کامل از انواع صندلی اداری را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

صندلی داتیس همچون برندهای دیگر صندلی از استاندارهای مختلفی برخوردار است که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

استانداردها و گواهینامه صندلی داتیس

همانطور که در مقاله برندهای دیگر از صندلی اداری مانند صندلی نیلپر، رایانه صنعت و … به آن اشاره کردیم، لزوما استناد بر استانداردها و گواهی نامه های شرکت ها تضمینی به عنوان برتری برند یا محصول محسوب نمی شوند زیرا به راحتی می توان آن ها را خریداری کرد و برای جلب رضایت مشتری از آن ها استفاده کرد. اما همیشه این مسئله صادق نیست زیرا شرکت هایی هم هستند که با در نظر گرفتن صداقت و عرضه محصولات مرغوب از این استاندارها و گواهی نامه ها برخوردار می شوند.

برخی از استاندارهای صندلی داتیس:

گواهی نامه ics

لوح تقدیر برترین تولید کننده صندلی اداری

تندیس و لوح زرین برترین تولید کننده صندلی مدیریتی

و …

گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی داتیس

زمان خرید صندلی یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن شما پیش می آید این است که آیا این محصول دارای گارانتی می باشد یا خیر؟

خوشبختانه باید بگوییم شرکت داتیس بنا بر گفته های خود از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات برخوردار است. درواقع یکی از عواملی که در جلب رضایت مشتری بسیار موثر می باشد.

در صورت استفاده درست از صندلی داتیس این شرکت تمامی مشکلات و کاستی های موجود در تولید صندلی را تا سه سال از تاریخی که محصول را خریداری کرده باشید ضمانت می کند، همچنین جک صندلی این شرکت تا یک سال پس از تاریخ خرید مشمول گارانتی می باشد.

تاریخ شروع گارانتی، از زمانی که محصول خریداری می شود و در فاکتور لحاظ می شود می باشد اما در صورت گم شدن اسناد یا فاکتورهای خرید، گارانتی محصول شما از زمانی که آن محصول تولید شده است به حساب می آید.

عواملی که شامل گارانتی نمی باشند:

آسیب دیدن روکش صندلی به دلیل پاره شدن، سوختن، حمل و نقل نامناسب از جانب مشتری.

قرار دادن صندلی در نور شدید آفتاب

شکستن قطعات صندلی به علت فشار ناشی از وزن بسیار بالا نسبت به وزن قابل تحمل صندلی

تعمیر صندلی داتیس توسط تعمیرکاران متفرقه.

تغییر رنگ روکش صندلی توسط لباس کاربر و یا استفاده از مواد شوینده نامناسب.