صندلی

مطالب مربوط به صندلی

صندلی

مطالب مربوط به صندلی

درب ضد صدا و آکوستیک

درب ضد صدا و آکوستیک در چه مکان هایی استفاده میشود؟

  • عایق صوتی درب آپارتمان
  • سالن های کنفرانس
  • درب های ورودی و خروجی سالن سینما
  • اتاق های کارگاه ها
  • اتاق های مدیریتی
  • درب شرکت ها و دفاتر کار
  • استودیو ها و اتاق های صدا
  • درب توالت و سرویس بهداشتی


آیا درب ضد سرقت هم عایق صدا است؟

درب ضد سرقت هم میتواند عایق صدا و رطوبت باشد به شرطی که هنگام ساخت درب ضد سرقت در دو طرف درب 2 صفحه فولادی قرار گیرد و بین آن دو صفحه فولادی شبکه های فلزی قرار گیرند و بین این شبکه ها نیز هوا وجود داشته باشد.

این هوای بین شبکه های فلزی به عنوان عایق صدا عمل میکند و این مورد فقط در درب های ضد سرقت استاندارد  وجود دارد.در درب های ضد سرقت چینی به جای استفاده از این شبکه های فولادی معمولا از شبکه های مقوایی استفاده می شود که این یکی از دلایل وزن پایین درب های ضد سرقت چینی است .


درب ضد صدا دستشویی

درب ضد صدا دستشویی در هر خانه یا آپارتمانی از ضروریات است. هر چه به جلو پیش می رویم خانه های بزرگ و زیبا به آپارتمانهای کوچک تبدیل می شود و حریم خصوصی خانواده ها کوچکتر و کوچکتر.


با آن که مسئله اجابت مزاج امری کاملا طبیعی است، حجب و حیای ایرانی کمتر می تواند موضوع صدای دستشویی را در حضور میهمان بپذیرد. بنابراین باید به فکر راه حلی بود تا استفاده از توالت، حتی در زمان حضور میهمان با آرامش انجام شود. این موضوع با عایق بندی محیط سرویس بهداشتی، به خصوص درب ضد صدا دستشویی قابل حل است.


 


درب ضد صدا و عایق صدا برای آپارتمان

بسیاری از افراد برای از بین بردن سر و صدای داخل آپارتمان، منازل مسکونی ، دفتر کار و یا غیره به راهکار هایی از جمله عایق صوتی دیوار مشترک روی می آورند. خب این بسیار خوب است اما متاسفانه اکثر مردم متوجه این موضوع نیستند که عایق صوتی درب یکی از موثر ترین کار هایی است که باید انجام داد زیرا درب های آپارتمان یکی از اصلی ترین نواحی ورود سر و صدا به داخل منزل و یا دفترکار شما هستند.


در واقع درب و به طور کلی درگاه های ورودی باید جزو نخستین مکان هایی باشد که برای بحث عایق صوتی مورد توجه قرار می گیرند. البته برای عایق صوتی درب توالت و سرویس بهداشتی باید به بحث ضد آب بودن نیز توجه کرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.